divendres, 30 de desembre del 2011

Taxonomia del Bloom

Aquest esquema de la Taxonomia del Bloom ho podem relacionar amb moltes de les activitats que hem fet, pas per pas, per poder realitzar-les correctament.



En primer lloc, hem creat, és a dir, hem dissenyat, construït, planejat, etc. Podriem destacar el Prezi, el Movi Maker, el CmapTools, entre d'altres.

En segon lloc, hem avaluat, és a dir, hem revisat, criticat, provat i estructurat els programes, com ara programes com el Google Docs i l'Scratch.

A continuació, hem analitzat, és a dir, hem comparat, analitzat i hem classificat. Un exemple seria el Mister Wong i el Google Reader ja que ens han permès organitzar i emmagatzemar la nostra informació.

Seguidament, hem sigut capaços d'aplicar, és a dir, hem executat i utilitzat mols programes al llarg del curs. Per exemple, Google Reader, Google Docs, CmapTools, MisterWong, l'Scratch..

També hem comprès, és a dir, hem interpretat, explicat i exemplificat tot el que hem fet amb programes com el CmapTools, el Prezi o el Pearltrees.

I, per últim, hem recordat, és a dir, hem pogut reconèixer, identificar i localitzar molts dels programes que hem utilitzat. Si ens referim a GITIC podem relacionar-hi els programes de Google, el MisterWong... Si ens referim a COED ho podem relacionar amb les descripcions que vam fer a un altre company de classe.

Tots aquests procediments ens han servit per poder interpretar i avaluar les sessions de GITIC i COED ja que, a través del bloc, hem sigut capaços de crear, avaluar, analitzar, aplicar, comprendre i recordar, és a dir, gràcies a les entrades que hem anat fent al bloc ens ha sigut més fàcil comprendre molts dels nous coneixements i, per tant, poder-los aplicar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada